۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

My favorite blogs

قرار است چهار وبلاگ محبوبم را معرفی کنم . خیلی سخت است چون وبلاگ‌هایی که در لینکستان من قرار دارند ، وبلاگ‌های محبوبم هستند . وبلاگ‌های دیگری نیز هستند که تنها از طریق ریدر آن‌ها را دنبال می‌کنم . ولی لینکستان به خصوص لینکستان این وبلاگ گلچینی است از آن چه که دوست دارم . به هر حال چهار وبلاگی که به نوعی با آن‌ها یا نویسندگانشان رابطه برقرار می‌کنم بدین شرح است : کدئین ، مسیح بر کوه زیتون ، روزنوشت‌های یک دختر نسبتا خوشبخت و ریحانه
کدئین : نوشته‌هایش گاهی مثل پتک توی سرم می‌خورد .گذشته از این‌که خودش هم بسیار عزیز است.
مسیح بر کوه زیتون : دقیقا نخستین پستی که از او خواندم به خاطر دارم : از زن‌های فراگنده و دخترهایی با کیف‌های بزرگ که در اتوبوس به او می‌خوردند ، متنفر بود . شاید خودش هم نداند که به وبلاگ‌نویسی من جهت داد . راستی می‌دانستی؟
روزنوشت‌های یک دختر نسبتا خوشبخت : هدی بانو ! چیزهایی که در وبلاگش می‌خوانم ، برای آیناز تعریف می‌کنم . در روزمرگی‌ها هم فکری عجیبی با او دارم . از وبلاگ تراموا با او آشنا شدم با یک کلیک رفتم توی ماجرای مزدوج شدنش ! بعد هم خواننده‌اش شدم .
ریحانه : آدمی که غم‌ها را درک می‌کند . بی‌محابا زندگی را به فحش می‌گیرد و یک روز با هم از دردی مشترک نالیدیم .

۳ نظر:

  1. یادش بخیر! با اون چت کلوب داغون! چقدر حال داشت! کاشکی یه روز هم بشه تو جی تاک حرف بزنیم.

    مرسی عزیزم از محبت های همیشگی ت. منم خیلی دوست دارم

    پاسخحذف
  2. هااا!!! پس تو منو پیدا کرده بیدی!!ا
    :D

    پاسخحذف
  3. مرسی از اینکه شرکت کردی. من هم سه تا از این وبلاگارو دنبال میکردم.برم ببینم ریحانه هم به مزاجم میاد یا نه.
    با تشکر مجدد.

    پاسخحذف